1. huhtikuuta 2013

waking up with sunbeams in my eyes

➤ edward sharpe & the magnetic zeros - home
IMG_6863 IMG_6649 IMG_6852 IMG_6877
Mm. tälläisissä tunnelmissa oon viettäny tätä ihanaa pidennettyä viikonloppua aka pääsiäislomaa.
Näiden lisäksi Pilvi on pistäytynyt yökylässä, oon syöny enemmän herkkuja kuin laki sallii, pitänyt harvinaisen hemmottelupäivän yksin ja unelmoinut lumien ja jäiden sulamisesta.
Elämä on hymyillyt leveästi jo monta viikkoa, eikä loppua näy. Kevät on aina yllätyksiä täynnä ja mua jännittääkin jo mitä tänä vuonna se tuo tullessaan. Mulla on toisaalta paljon asioita joita en malttaisi millään odottaa, mutta kun tämä aika näin kivasti rullaa hyväntuulisesti eteenpäin niin mikäs tässä odotellessa.

Älkää unohtako että elämä on täynnä pieniä hyviä asioita ja hetkiä. Tällä hetkellä mun suunnitelmana on nauttia niistä, tästä fiiliksestä ja keväästä! :-)

1 kommentti: