28. maaliskuuta 2013

you have always worn your flaws upon your sleeve

IMG_6784 IMG_6773 IMG_6835 IMG_6820
Kuvamateriaalia (eilisen) päivän asusta todistaakseni että elossa ollaan! Laiskimus maksimus on iskenyt ruudun tälle puolelle, ja toisaalta sitten on mulla ollutkin tässä kaikenmoista puuhaa. Koulujutut alkaa pikkuhiljaa painaa päälle ja niiden eteen pitäis tehä töitäkin jos mielin haluamaani kouluun... En sitten millään oo viittinyt stressata niistä nyt kun se kevät vihdoin taitaa olla saapumassa. Oon nimittäin tuntenu uskomatonta onnellisuutta ihan pelkästä auringosta, lämmöstä ja siitä että oon saanu jättää toppatakin kotiin.
Vielä kaipaan pyöräilykelejä, eli lumet ja jäät hus pois!

Mulla on jopa ollut inspistä panostaa hivenen enemmän tähän blogiin, mut se on todella jääny sinne inspiksen tasolle. Miljoona kertaa oon kaivanu kameran esiin ja hetken kuluttua todennut ettei niistä kuvista taaskaan mitään järkevää sais aikaseks. Haluisin kovasti postata useemmin ja monipuolisemmin, mutta kun ei niin ei... 150 lukijaakin on poksahtanut rikki, sen jos minkä pitäis laittaa liikettä niveliin ja kameran käteen! Ei kun vaan tuumasta toimeen ;-)

4 kommenttia:

  1. ihana takki ja muutenkin kivoja kuvia :) !

    VastaaPoista
  2. Mistä toi takki on ja lasit? :)

    VastaaPoista
  3. takkina toimii ikivanha liian pieni nahkatakki ja siihen farkkuliivi vedetty päälle :-D
    ja lasit on ginasta!

    VastaaPoista