19. huhtikuuta 2013

home is wherever i'm with you

IMG_7031 IMG_7048 IMG_7075
IMG_7004 IMG_7066 IMG_7061 IMG_7046 IMG_7017
Aikamoinen huijariotsikko... mulla oli itseasiassa monta vaihtoehtoa siihen esim. mun koti ei oo täällä, vaikka totuushan on se et mun koti on just täällä!
Oon jo pitkään ollu vähän kyllästyny punaseen väriin joka on hallinnu mun huoneessa, joten oon tässä yrittäny hankkiutua siitä vähän eroon, samalla kun oon parin viime päivän aikana toteuttanu mun suurta kevätsiivousta.
Koska oon aika innoissani tästä pienestä muutoksesta (niinku aina.... :-D) niin musta tää on aika hyvä ajankohta laittaa tällänen huonepostaus tännekkin :-) Ja hei jos ette oo vielä ite laittanu huusholleja kevätkuosiin niin nyt hophei heti huomenna tuumasta toimeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti