3. tammikuuta 2012

i don't mind where you come from, as long as you come to me

Kuvien monipuolisuus on suorastaan päätä huimaava, mut ehk saan sen anteeks tätä seuraavalla tekstin määrällä...
Joo no siis hyvää uuttavuotta tietenkin! Jee se ois nyt 2012, toivottavasti parhain vuos tähän mennessä. Se on ainaki alkanu sairaan hyvin, uv meni ihanan spontaanisti ja oli ihan hulluu, hyvällä tavalla tietenki.
 Eilen oli kans ihana päivä. Olin koko yön valvoneena mukavan vilkas ja oikeesti hymyilin kestohymyä johonki kolmeen asti. Sit aloin vähän väsyä kun olin jo stadissa käyny Kristaa treffaamassa ja kahvilla.
Viideltä nähtiin Merin kanssa ja mentiin kahville, jossa vierähti tunteja kun juttua riitti ihan kiitettävästi. Oli niin kiva nähä pitkästä aikaa ja purkaa kaikki elämän menot puolin ja toisin. Mitä tekisinkää ilman sua? ♥

3 kommenttia:

  1. oon saanu sun blogist semmosen kuvan susta ettei sul ois kavereit joukkuees ulkopuolella... tai ainakaan et ylistä muita ku eks toi meriki oo sun joukkuees?

    VastaaPoista
  2. anonyymi: oho... vou siis no kyllä mulla on kavereita joukkueenki ulkopuolella :----) meri ei luistele enää, ja nähään tosi harvoin nykyisin, joten siks nyt tollanen "ylistys". tosi monet mun kavereista on kans sellasii joiden kanssa oon joskus luistellu samassa joukkueessa tai muuten tutustunu luistelun kautta.
    ja nyt ku rupesin miettii niiin oon kyllä ylistäny joukkuekavereita aika paljon täällä blogissa, mut niistä on tullu mulle nyt tosi läheisii ku en koulussakaan käy. mut tottakai mulla on ihan sairaan ihania ystäviä myös sieltä koulusta/muualta kuin joukkueesta :)

    VastaaPoista
  3. oho en oo ees huomannu tätä postausta, voivoi oot niin ihana ja kiva ylistys <3 kukahan toi anonyymi lienee kun tietää mutkin haha XD

    VastaaPoista