23. toukokuuta 2013

every ending is just a new beginning

Vietin juuri kaksi viikkoa ilman tietokonetta ja tunsin olevani elossa. Ja tää kevät on ollut aika hyvä, kaikkine käänteineen. Oon tuntenu toooodella paljon onnellisuutta ja kokenu ihania, hyviä hetkiä. Oon myös ollu todella väsynyt, stressaantunut ja kasannut paljon negatiivisia juttuja niiden hyvien alle. Tai ehkä nää pari lausetta vois kuvata enemmänki kulunutta vuotta. Kaikki vaan tuntuu purkautuvan näin keväisin.

Myös turhautuneisuus tätä blogia kohtaan purkautuu nyt. Tää ei tunnu enää mun jutulta. On muutosten aika. On muutosten aika muidenkin asioiden suhteen mun elämässä. Mulla on hyvä fiilis tästä, parempi aikakausi on alkamassa! En haluu enää murehtia tän blogin kohtaloa, ehkä joskus vaan on parempi päästää irti.
Kuulette musta varmasti aika pian, kunhan vaan saan asiat tärkeysjärjestyksessä hoidettua. Kohta on kesä, kohta on mun aika ja ihan kohta on aika elää.

2 kommenttia:

  1. mä niiiiiin ihailen sun asennetta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja mä niiin rakastan tälläsiä kommentteja! kiitos ♥

      Poista