10. elokuuta 2012

everything that shine ain't always gonna be gold

Hups, onpa taas vierähtäny aikaa viime postauksesta, johon muuten oikeen sateli kommentteja. Olin hurjan yllättyny, kun yleensä saan hyvällä tuurilla 4 kommenttia...
No, mitäs mä oon sitten puuhaillu melkeen kaks viikkoa? Ekan viikon yritin pitää huonetta siistinä, näin mahdollisimman paljon kavereita ja käväsin helsinki hookupissa. Sitten lähinki joukkueen kanssa leirille Kuortaneelle, jossa siis oltiin 5 päivää. Eilen saavuin puolkuolleena kotiin ja nukuin ihanat pitkät yöunet.
Tänään sitten muistinkin kameran ja blogin olemassaolon, joten nappasin nopsasti parit kuvat mun imo kivasta asusta. Noilla varustuksilla suuntasin kierrätyskeskukseen ja sieltä löydetyt jutskat laitan tänne vielä myöhemmin! Nyt mutustelen vikassa kuvassa näkyviä Tuurin tuliaisia ja loppuilta meneekin pyöräillessä ja mummilla :-)

PS. AINII TÄÄ ON MUN SADAS (100) POSTAUS!! 

5 kommenttia:

  1. muokaatko jotenkin noida kuvia ? :o ensimmäinen kuva on tosi kivasti valottunut yms. nii aattelin siitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no joo siis kontrastei, kirkkautta ja semmosta vähäsen mut tohon ekaa kuvaa just tuli aurinko takaa nii siihen tuli tommonen kiva valotus just :-)

      Poista
  2. hennii käy tsegii meijä blogi, sut on haastettu!!!!!!!
    H

    VastaaPoista
  3. mistä toi sun hame on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe se on vanha harkkahelma jonka leikkasin tommoseks! itekki oon ettiny tollasii hameita joka paikast, mut en oo löytäny mistää nii keksin sitte tuunata ton :-)

      Poista