19. heinäkuuta 2012

i got my heart tied up now with a boom and a bang

Juhuu! Hengissä ollaan just ja just ruisrockin ja viikon sairastelun jälkeen. Viime viikolla en liikkunut kauheesti kotoa muualle kuin pyörälenkeille, oli sen verran sitkee flunssa. En ihan täysin terve oo edelleenkään, mut muuten kyllä oon jo puuhaillu vähän enemmän. Treenit alko taas eilen ja kylläpä se 1,5kk meni nopsaa... Oli kuitenki suhteellisen mukava palata jäälle, oon aika innoissani esim. kaikesta. :-D

 Ruissikuvia postaan vielä myöhemmin, kunhan jaksan raahata perseeni iskälle skannerin ääreen. Ehkä jos oon kärsivällinen, niin venailen sitäkin kauemmin että saan Pilvin ja Mirkun kameroilla otettuja kuvia kans. Mulla nimittäin saatiin kehitettyä vaan lauantain kuvat, liekö sunnuntain "pienet" sadekuurot vaikuttanu kameraan vai olikohan muuten vaan ne sairaan pimeitä. No eniveis jopa ne lauantain "onnistuneet" kuvat oli suurinosa oikeita taideteoksia, kuvaajan peittäessä puolet kuvasta peukaloillaan... Että sitä ruissipostausta innoilla venaillessa?

Tällä viikolla oon pitänyt yksin matalaa majaamme pystyssä ja nähnyt jopa paria kaveria pitkästä aikaa. Kameraa en oo saanu kaivettua kaapista esiin kun vasta tänään. Turhaakin turhempia kuvia sain sinne napattua. Kelvannee nyt tän kerran kun ei muutakaan ole. Seuraavaks luultavasti tulee vaihteeks huonepostausta kunhan täällä nyt saadaan uudistukset valmiiksi ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti