8. kesäkuuta 2012

day by day, soon the change will come

 ❶ Nimeä 15 bloggaajaa. ❷ Kerro heille tunnustuksestasi. ❸ Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi. ❹ Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen. ❺ Lisää The Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi.
① Rakastan MTV:n roskasarjoja melkeempä enemmän ku mun "oikeita" lempparisarjoja. Ehkä parasta viihdettä ikinä, varsinkin tälleen keskellä yötä. 
② Mua ottaa ihan sikana päähän ku en pääse mihinkään ulkomaille koko kesänä. Oon niin kateellinen kaikille kavereille, jotka reissaa ympäri maailmaa ja mä vaan mätänen rakkaassa kotisuomessa. 
③ Haluisin osaa laulaa. Oon pienenä osannu, mut johonki on ääni kadonnu :-( Usein kyllä ku oon yksin himassa, nii laulan ku viimestä päivää ja kreisibailaan noin muutenkin. Säälin meijän naapureita... Ja tottakai haaveilen salaa vieläki supertähden elämäst!
 Päätin tänään että teen ens viikolle ihan kunnon suunnitelmat, koska muuten ei tuu yhtää mitää tästä mun lomailusta. Menee koko kesä ohi ku nukun kaikki päivät. Okei, toi sää on kyllä yks osasyy miksei lomafiilis oo vielä huipussaan, joten toivotaan että toi tosta kirkastuis ja lämpenis kunnolla...
⑤ Tällä hetkellä haluisin maailman eniten pitkät hiukset. Kaduttaa ihan sikana kun oon menny leikkelemään näitä. Himoitsen kans lettipidennyksiä, mut voi olla että jää vaan haaveeks. Ens kesänä sitten ainaki pitäs olla pitkät hiukset, koska en aio leikata näitä nyt varmaan koko vuonna!!
⑥ Oon ihan järkyttävän hajamielinen ja tohelo. Unohdan aina palauttaa kirjaston kirjat, katon bussin aikataulut väärästä päivästä tai väärään suuntaan, jätän avaimet aika usein oveen (tervetuloa vaan), etsin kännykän laturia jääkaapista, koska jostain syystä se on löytynyt sieltä kerran. Niin ja kaukosäätimet kuljetan mukanani minne meenki, niitä sitte etitää kissojen ja koirien kanssa täältä kämpästä ku en muista mihin oon ne jättäny.
⑦ Rakastan jäätelöä. Sitä voi syödä vaikka litroittain päivässä, eikä edes kyllästytä. Nälkä ei oikeen kyllä haihdu, mutta samperin hyvää se on. Uusin rakkaus on Ingmanin Creamy Mudcake!! Nam. Ja kesäklassikko jätskikiskoilta on tietty mango-meloni. Sitä kuluu kesäisin enemmän kuin liikaa.
Kiitos Pilvi tästä haasteesta, johon sitte innostuinki taas tarinoimaan enemmän kuin olis ollu tarve... Ja pahoittelut postaustauosta, en vaan oo tosiaan puuhaillu mitään erikoista ja kamerakin on pysynyt visusti hyllyllä. Mutta asiaan tulee muutos heti tänään!
Ja anteeks oon laiska, en nimeä ketään tiettyä vaan kaikki jotka ei oo vielä tätä tunnustusta saanut, saa sen nyt ;) Hophop faktoja rustailemaan kaikki halukkaat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti