3. huhtikuuta 2012

kerro beibi voisitsä rakastaa asfalttisoturii

Kummallinen hiljasuus ja kaks luistelupostausta peräkkäin. Ei nyt oikeen nappaa.
Oon ollu hirmu laiska tekemään mitään, treeneissä oon juossu ja vietin pari päivää kipeenäki vaihteeks ihan kunnolla. Su-ma leikittiin kisuja jälleen seuran kevätnäytöksessä, kuten näkyy.

Tällä hetkellä oon jossain keskellä metsää landeilemassa perheen kanssa. Oon pakotettuna siis jollain perheleirillä tai vastaavalla, vähän vaikee selittää mitään kun en itekkään oo ihan perillä tästä.
Makee miljöö, oma rakas läppäri ja kamera kuitenkin on mukana, joten saapa nähä saisko jotain kuvamateriaalia täältäkin. Jos ei, niin kotiin palaan torstaina, joten loppuviikosta viimestään kuulette musta taas!

3 kommenttia:

  1. Moikka :)

    Ihana blogi sulla <3

    Mun blogissa on meneillään Äänestä maaliskuun paras ostos - äänestys, jossa äänestäjien kesken arvotaan yllätyspalkinto. Tuu sinäkin antamaan oma äänesi ;)

    http://www.josku-neverstopdreaming.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. hei, onks muodostelmaluistelu kallista?
    Paljon sul maksaa kuukaudes?
    Eikö sua pelota et unohdat mitä teet siellä jäällä kun sulla on esitys?(esim nyt tos kevätnäytökses?
    millo alotit harrastaa sitä?
    onko kivaa?:D
    Olitko hyvä luistelee ennenku alotit
    ja olitko hyvä kuntonen ennen ku alotit?:DDDD
    SORISORI TYHMIÄ KYSYMYKSIÄ JA NÄI PALJO VIEL::DDDmut ois kiva jos ovisit vastata näihin:)))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kyllä aika kallista, tosin seki riippuu treenimäärästä ja sarjasta ja varmaan vähän seurastakin :)
      Mulla tulee nyt maksamaa tuleval kaudella iha sikana, suunnillee 450e kuussa + miljoonat vaatteet, leirit, kisat jnejne.
      Ei pelota unohtelu ku niitä tosiaa jankataa ja harjotellaa niitä askelia hirmusesti jäällä ja sen ulkopuolella.
      Alotin muistaakseni ekalla tai tokalla luokalla luistelukoulussa, muodostelmaluistelun varsinaisesti vuonna 2007.
      Sillon ku onnaa nii on sairaan kivaa, täl hetkel on enemmänki rankkaa ku kivaa mut enhän tätä muuten harrastais ellen tykkäis tästä :D
      No siis jos nyt taas puhutaa siitä ku alotin muodostelmaluistelun nii perus luistelukoululaisen taidot oli takana, parempi siis ku keskiverto lapsi mut nyt ku aattelee nii aika paska olin.
      Ja en ollu hyvä kuntonen, tai en oikee ollu treenannu mitenkää ennen ku alotin joukkueessa ja sillonki olin joku 10-vuotias nii harvalla sen ikäsellä on minkäänlaista kuntoa :)
      Kiva jos näistä oli jotai "hyötyy", aina saa tulla kyselee!

      Poista