18. marraskuuta 2011

cause when you hold me like this, you know my heart skips a beat

jakku - kirppari/stockmann, toppi - new look, housut - newyorker, laukku - kirppari, kengät - converse
Iik, mun blogihistorian ensimmäiset "viralliset" asukuvat. Hitto että on jännää!
Tänään olis vielä stadireissu, sillä mennään Merin kanssa true faneina kattomaan Aamunkoi. En oo edes nähny Epäilystä, mutta kirjat on tullu luettuu moneen kertaan niin enköhä mä pysy kärryillä kuitenki. Sen verran myöhäseks menee, että mun bussi tulee olee tasan kello 1 tossa pysäkillä ja kaiken lisäks oon yksin himas. Pelottaa jo valmiiks, tulkaa joku suojeleen mua!
Huomenna sitten treenit aamulla ja illalla 2x kemut @Espoo. Saletisti natsaa, seura tulee ainaki olee ensiluokkaista. En voi kyllä taaskaan valittaa, mahti viikonloppu tulossa :----)

ps. näkyykö teillä ekan kuvan kuvateksti = vaatteiden ostomestat? mulla nimittäin ei.... help me!

6 kommenttia:

  1. Kiva asu (: Mulle ei näy tekstiä, ootko vahingossa laittanu sen valkoselle koska kun klikkaan siitä kohdasta niin se ihme tekstijuttu tulee siihen.. En tiiä mut vois olla :D

    VastaaPoista
  2. kiitti! ja jee nyt varmaan näkyy, se oli kyllä ihan mustalla mut jostain syystä silti meni valkoseks... huoh blogger, laitoin siis harmaaks, se kelpanee :---D

    VastaaPoista
  3. moip, missä kirppareilla sä yleensä käyt? o: Tai missä on hyviä jne? (:

    VastaaPoista
  4. herran jestas ihanat vaatteeet!!!!!! ja oot taas nii nättinä!:-)

    Hanna

    VastaaPoista
  5. henna: noo käyn hyryläs femmatoril ehkä eniten, enkä oo kyllä kertaakaa lähteny tyhjin käsin :----D sit tiksis käyn joskus kierrätyskeskukses ja sit siin on lähel kans joku toinen kirppis mut en kyl kuollaksenikaa muista sen nimee.. ja sit on tietty valtteri, mut sinne harvemmi jaksan lähtee!
    hanna: jeee kiitti sikan! (::::::

    VastaaPoista