10. lokakuuta 2011

i have nowhere to stand and now nowhere to hide

Tehtävänäsi on
- kiittää haasteen antajaa blogissasi
KIITOS PILVI  ;----)

- kertoa itsestäsi kahdeksan satunnaista asiaa
1.  Oon jahkaillu varmaan koko päivän, että lähenkö kauppaan vai en. En millään vittis lähtee pisaroiden raiskaamaks, mutta suklaanhimo on suuri...


2. Viime aikoina oon ainaki jollain tavalla skarpannu mun sosiaalisen elämän kans. Tai no koulukaverit on vaihteeks jääny vähän, mut joukkuelaisten kans oon viihtyny sairaan hyvin. Tällekki viikolle mulla on sairaasti suunnitelmia, onneks.

3. Osaan tehä varmaan joka asiasta ongelman. Harvoin tahallaan, mut jostain se vaan tulee että kaikesta löytyy valittamista. Tää tapa ärsyttää mua itteeni aivan helvetisti, enkä uskalla ees arvata miten paljon kaikkien muiden käpy kärähtää.

4. Tykkään siivota. Ne jotka on käyny meillä ei varmaan usko tätä. Johtunee laiskuudestani.

5. Mulla on synttärit vasta parin kuukauden päästä, mut stressaan (kuten aina) jo nyt että mitä keksin. En haluis istuu himassa dataamassa niinku viime vuonna.

6. Oon sairaan koukussa telkkariin. Kuukaus sitte sanoin vielä et katon telkkaria ehkä kerran viikossa, mut sadepäivien ansiosta oon pistäny ohjelmia nauhalle varmaan enemmän ku laki sallii.


7. En oo pitkään aikaan shoppaillu kunnolla. Haluisin niin kovasti päästä tuhlaamaan, kanniskelemaan miljoonia ostoskasseja, haaveilemaan ja tuskailemaan sovituskoppiin. Jos mulla olis paljonpaljon rahaa, toteuttaisin tätä rundia päivittäin. Ehkä vielä joku kaunis päivä... (tai sitten ei.)

8. Mun lempiherkku on varmaan suklaa. Ihan missä muodossa vaan. Parasta on tietenkin Fazerin sininen. Suklaamousse on kans aika kova sana. 

Toinen supernami on mozzarellatikut. En oo vähään aikaan saanu näitä kaupasta tuliaisiks, mut eiköhä asia korjaannu tässä lähiaikoina. (Arvatkaa auttoko tää mun nälkää, nyt ainaki lähen sinne kauppaa...)
- haastaa kahdeksan bloggaajaa ja ilmoittaa heille siitä
Ää en mä halua :-----D haastan kaikki jotka tän lukee, omistaa blogin, eikä oo vielä tehnyt tätä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti