30. elokuuta 2011

42 things about me

Pitkän harkinnan jälkeen laitoin taas oman blogin pystyyn. En oo kuitenkaan vielä päättänyt, mihin kategoriaan tää blogi kuuluis, vaan annan sen muovautua tässä. Tykkään esimerkiksi valokuvata, kirjoittaa, shoppailla, syödä, lahnata kotona, joten näiden mukaan mennään. 
Näin alkuun kuitenkin siis 42 jutskaa liittyen muhun!

1. Nimi on Henriikka, mutta tottelen useammin lempinimeäni Henni.
2. Asun Vantaalla, Korsossa.
3. Tällä hetkellä peruskoulun viimeinen vuosi menossa.
4. Harrastan muodostelmaluistelua ja sen ohella valokuvausta ja satunnaista lenkkeilyä.
5. Ensimmäinen oma blogini oli pystyssä toukokuu 2010 - tammikuu 2011. Sen jälkeen olen kirjoitellut Martsin ja Pilvin kanssa yhteistä blogia. Sen rinnalle olen kuitenkin kaivannut omaa blogia.
6. Jos multa kysyy mun vaatteiden alkuperää, niin vastaus on vähän liiankin usein H&M.
7. Nettishoppailu on parasta! Oon tosi huono shoppailija muuten, koska mun jalat väsyy tosi nopeesti ja mulla menee hermo.
8. Siivoilen mun huonetta oikeesti aika usein, vaikka harvemmin se siltä näyttää. 
9. Oon armoton sohvaperuna. Rakastan nukkumista ja sitä että voin vaan löhötä ja mussuttaa vaikkapa suklaata.
10. Oon myös harvinaisen laiska. Esimerkiksi opiskelu on musta oikeestaan ihan kivaakin, mutta oon vaan laiska tekemään mitään.
11. Kaksi elämäni suurinta rakkautta ovat macbookkini ja järkkärini. Ainakaan ilman ensimmäistä en pystyisi elää, enkä ymmärrä miten oon pystyny elää aikasemmin.
12. Muutan mieltäni ainakin joka kolmas sekunti. Eniten se ehkä näkyy mun hiuksissa ja huoneessa.
13. Rakastan syksyä ja sadetta!
14. Oon koukussa sosiaalisiin medioihin, vaikka en sitä yleensä myönnäkkään. 
15. Yksi suurista rakkaudenkohteista on Lontoo. Joku päivä palaan sinne pidemmäksi aikaa.
16. Teen paljon listoja, suunnitelmia ja aikatauluja. Ja hävitän ne aina.
17. Oikeestaan hävitän melkein aina kaiken.
18. Suutun tosi harvoin.
19. Unohdan aina mun puhelimen äänettömälle ja yleensä päivän lopussa sitten huomaan että oho 139 viestiä ja 74 puhelua tullut.
20. Viimeks ku tein tällästä mun omaan blogiin, keksin ne 100 ihan tosta noin vaan. Nyt on vähän vaikeempaa.
21. Järkkään mun huonetta uusiks tässä samalla kun keksin ja kirjoittelen näitä.
22. Mulla ei oo lempivärejä. Tykkään kaikista, mutta pukeudun silti useimmiten neutraaleihin ja maanläheisiin väreihin.
23. Kuuntelen aika sekalaista musiikkia. Last.fm löytyy tästä!
24. En oo vielä ihan varma mihin haen seuraavaksi kolmeksi vuodeksi. On mulla vielä vähän aikaa miettiä sentään...
25. Oon huono käyttämään laukkuja. Kangaskassit on paljon kivempia.
26. Tykkään ihan hulluna lävistyksistä ja tatuoinneista. Mulla itellä on 10 reikää korvissa tällä hetkellä. Smiley oli jonkun aikaa, mutta kyllästyin. Medusan haluaisin, mutta kokeiltu on eikä sovi mun naamaan.
27. Lempiruoka on tortillat. Ja heti sen jälkeen mäkkisafka.
28. Tykkään kaikista purnukoista, laatikoista, koreista tmv.
29. Mulla on varsinkin kesäisin aika käänteinen unirytmi. Tykkään valvoa.
30. Oon muuttunu viimesen kahen vuoden aikana ihan kokonaan.
31. Parasta lukemista: Harry Potterit ja Linnunrata!
32. Niin ja lukeminen on siis yksi lempipuuhista, nykyään vaan tuntuu ettei löydy aikaa siihen.
33. Viime kesä oli paras kesä. Paras ripari, parhaat ihmiset, parhaat muistot ♥
34. Käytän hymiöitä ihan liikaa ja kirjotan muutenkin aika sekavasti. Blogimaailmassa yritän vähentää molempia.
35. Mulle on helpompi tiivistää asiat vaikkapa sanoiksi, kuin muodostaa lauseita.
36. Oon aika usein sitä mieltä että mulla on maailmankaikkeuden parhaimmat kaverit.
37. En osaa lokeroida itteäni oikein mitenkään.
38. Tykkään kertoa mun elämästä ja puhua itestäni muutenkin. Yksi syy miks bloggaus on just mua varten.
39. Rakastan kirppareita! Kirppistelyynki jää liian vähän aikaa nykyisin, nyyh.
40. Kuljen aika usein mielummin julkisilla, kuin vaikkapa autokyydillä. Musta on kiva uppoutua omiin ajatuksiin, kuunnella musiikkia ja katsella maisemia ja ihmisiä.
41. Mun elämä ei oo kovinkaan hohdokasta, eli jos etsit glamourin täytteisestä elämästä kertovaa blogia, olet väärässä paikassa.
42. Lempparinumero on 42. Aion tatuoida tän vielä mun ranteeseen/niskaan/korvan taakse. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti